תפקיד המזכירה ומנהלת הלשכה בארגון המודרני הינו מרכזי ודורש רמה גבוהה של כישורים מקצועיים, ניהוליים ויצוגיים, יכולת קבלת החלטות בזמן אמיתי ומתן פתרונות יצירתיים תוך נקיטת יוזמה ויצירת אוירה בונה. המזכירה המיומנת תאפשר זרימה שקטה, שוטפת ויעילה של העבודה בארגון ותביא לייעול ושיפור עבודת הצוות.
מטרת קורס מזכירות בכירות ומנהלות לשכה
הקניית מיומנות, טכניקות וכלים לשיפור רמת התיפקוד של המזכירה הבכירה בסביבתה, תוך מתן דגש על היבטי השירות, הניהול העצמי, התקשורת הבין אישית והארגונית.
צוות המרצים
גב´ מיכל מוצפי, MA, מומחה בהנחיית קבוצות תקשורת ומזכירות
עו"ד מירב בלט, מומחית בדיני עבודה
מר דן נאמן, MA, התנהגות ארגונית מומחה בהשבחת מערכות ניהול ופיתוח מנהלים
גב´ טובה חביב
גב´ מתי עובדיה
ועוד מרצים מהשורה הראשונה בתחום.
נושאי הלימוד בקורס מזכירות בכירות מנהלות לשכה:
עקרונות בארגון וניהול
המשרד בעידן המודרני
התנהלות המשאב האנושי
ניהול עסקי תשלומים וגביה
תכתובות מנהליות
תכנון וניהול זמן
ניהול שירות איכותי
עבודת צוות
תהליך קבלת החלטות
תקשורת ארגונית ובינאישית
התמודדות עם מצבי לחץ ושחיקה
טיפוח תדמית
אסרטיביות בניהול
הכרת המשרד הממוחשב
שיווק ויחסי ציבור
דיני עבודה ויחסי עבודה
גמול השתלמות
הקורס יזכה בשעות לגמול השתלמות על פי אישור הוועדה לגמול השתלמות בהסתמך על תעודת הגמר
הערה: סך השעות בקורס אינו חופף לסך השעות המאושרות בגמול
שכר לימוד
שכר הלימוד כולל תיק עם חומר מקצועי וארוחת צהריים
הערות
הוראות מס הכנסה בקשר להדרכה והשתלמות מיקצועית לעובדים , קובעות שכאשר העובד נשלח מטעם המפעל/ המוסד לצורך הכשרה והשתלמות לשם שמירת רמתו המיקצועית או לשיפור אופן פעולתו . יחשב תשלום שכר הלימוד ע"י המפעל / המוסד כהוצאה מוכרת ואין ההשתלמות נחשבת כהטבה זקיפה המחייבת את העובד בתשלום מס