אין צורך להכביד במילים על המהפכה שיצרו הרשתות החברתיות, אלא רק לצפות ולהבין כיצד כל עסק הבין את הפוטנציאל הפרסומי הגבוהה הקיים בהן. לרשתות החברתיות יש כוח לפעילות פרסומית עצומה בשל העובדה כי בכל יום מבקרים בהם אלפי ומיליוני גולשים, כאשר מחקרים הראו כי הגולשים נוטים להאמין יותר לפרסומות המגיעות מהרשת, מאשר לפרסומות טלוויזיוניות שידועות בציבור ככאלה שמסתירות את הקאץ'. כל אלה ועוד הובילו את החברות, העסקים הקטנים והגדולים וכל אדם המעוניין לשווק דבר כלשהו לפנות אל הרשתות החברתיות ולהקים פרופילים שיפרסמו את החברה או המוצר. עם זאת, בדומה לכל מערכת, כאשר מפעילים אותה לא כראוי, התוצאות לא מגיעות וכיום ישנם חברות רבות הסובלות מפעילות לא נכונה ברשתות החברתיות ובוחרות להעסיק אנשי מקצוע שזה יהיה כל תפקידם. אז אם אתם מעוניינים לשמוע מעט על התפקיד, היכן לומדים ומה לומדים כדי להתפתח בשוק העבודה, הגעתם למקום הנכון.
הלימודים לקורס שיווק ברשתות חברתיות מיועדים לכל אדם אשר רואה את עצמו כיזם ומעוניין למקסם את יכולות השיווק של הרשתות החברתיות.
לימודי שיווק ברשתות חברתיות
הצלחת הקמפיינים השיווקיים ברשתות החברתיות השונות היא מדידה, מה שאומר שניתן למדוד את רמת ההצלחה של הקמפיינים השונים וכך לבחון כמה גולשים בדיוק ביקרו בפרופיל והתעניינו במוצר. תוכנית זו מכונה שיווק ויראלי או SMO והיא שינתה לגמרי את דרכי השיווק אשר היו נהוגים עד היום. בעבר, רוב המשאבים והתקציבים הופנו לפרסמי MLM אש התבססו על המדיות העיתון, הטלוויזיה והרדיו, כאשר למפרסמים לא הייתה באמת אפשרות לדעת באופן מדוייק, עד כמה השפיע הפרסום בכל מדיה. השוני של השיווק ברשתות החברתיות הוא עצום כשכעת, העסקים יכולים לזהות בדיוק מיהם הלקוחות שהתעניינו במוצרים שלהם, מהו הקמפיין שמשך אותם להגיע לחברה ואף להתאים את המוצרים לפי היסטוריית הגלישה של הלקוחות. במהלך הקורס לומדים הסטודנטים כיצד להפעיל את כל המערכות הללו, כדי להתאים לארגונים והחברות בהם יעבדו את קהל היעד המתאים להם.
לרשימת מוסדות לקורס שיווק ברשתות חברתיות בפורטל לימודים לחצו כאן
מי באמת מתאים ללימודי שיווק ברשתות חברתיות
הלימודים לקורס שיווק ברשתות חברתיות מיועדים לכל אדם אשר רואה את עצמו כיזם ומעוניין למקסם את יכולות השיווק של הרשתות החברתיות. כמו-כן, הקורס מיועד לרוב לאנשים המגיעים מהתחום הפרסומי כגון בעלי עמדת ניהול שיווק במקום העבודה, מנהלי פרסום ושיווק ועוד, אך מתאים לכל אדם המעוניין להירשם. מבחינת תנאי הקבלה, למוסדות השונים יש את האפשרות לשנות את תנאי הקבלה, אך לרוב דורשים מהמועמדים להגיע עם רקע מבוסס בהפעלת יישומי מחשב ובקיאות באנגלית.
אין צורך להכביד במילים על המהפכה שיצרו הרשתות החברתיות, אלא רק לצפות ולהבין כיצד כל עסק הבין את הפוטנציאל הפרסומי הגבוהה הקיים בהן.
תוכנית הלימודים לקורס שיווק ברשתות חברתיות
במהלך הלימודים הסטודנטים ילמדו במסגרת שיעורים עיוניים ויעברו סדנאות מעשיות בנושאים כגון: שימוש ברשתות חברתיות ואפליקציות, מבוא לרשתות חברותיות, כוח ויתרונות הבלוגים, ההבדלים בין פייסבוק ולינקדאין, יצירת דפי נחיתה, שימוש בתכני וידאו, עיצוב ממשק שונה ועוד.
אפשרויות תעסוקה
בסיום הלימודים בוגרי הקורס יוכלו להשתלב במגוון משרות הקיימות במשרדי יחסי ציבור, משרדי פרסום, בחברות שמעסיקות מנהל מדיה חברתית, משרדי מדיה חברתית יעודיים ועוד.